Informacja o polityce prywatności
Dotycząca portalu administratora KINDduro liveSupport
Niniejsza Informacja o polityce prywatności wyjaśnia, w jaki sposób gromadzimy i wykorzystujemy dane osobowe użytkowników, gdy użytkownicy – protetycy słuchu lub klienci profesjonalni korzystają z następujących usług („Usługi”):
– Portal administratora KINDduro liveSupport
KIM JESTEŚMY
Demant Enterprise A/S działa jako administrator danych i jest odpowiedzialny za gromadzenie i wykorzystywanie danych osobowych użytkowników za pośrednictwem Usług jak opisano w niniejszej informacji o polityce prywatności.
W przypadku próśb lub pytań związanych ze sposobem, w jaki wykorzystujemy dane osobowe użytkownika, prosimy o kontakt za pośrednictwem poniższych punktów kontaktowych:
Demant Enterprise A/S
W sprawie: Prywatność danych
Kongebakken 9
DK-2765 Smørum
E-mail: privacy@demant.com
W niniejszej informacji o polityce prywatności słowa takie jak „my”, „nam” i „nasz/nasza/nasze” odnoszą się do firmy Demant Enterprise A/S.
DANE OSOBOWE, KTÓRE GROMADZIMY
Gdy użytkownik korzysta z Usług, gromadzimy i wykorzystujemy dane osobowe użytkownika w celu świadczenia Usług i zarządzania naszymi relacjami z użytkownikiem. Podstawą prawną przetwarzania przez nas danych osobowych użytkowników jest nasz prawnie uzasadniony interes w zakresie obsługi i świadczenia Usług, por. art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Poniżej opisujemy, w jaki sposób gromadzimy i wykorzystujemy dane osobowe użytkowników.
Portal administratora KINDduro liveSupport
Portal administratora KINDduro liveSupport to bezpieczna witryna internetowa, na której protetyk słuchu może zarządzać dostępem swoich pracowników do KINDduro liveSupport. Jest to standardowe narzędzie do zarządzania kontami użytkowników, które umożliwia administratorom dodawanie, usuwanie i modyfikowanie istniejących użytkowników.
Portal administratora KINDduro liveSupport jest używany przez administratorów – protetyków słuchu w celu:
-
zapraszania współpracowników – protetyków słuchu, którzy muszą przeprowadzać sesje KINDduro liveSupport z użytkownikami aparatów słuchowych,
-
usunięcia dostępu protetyka słuchu – użytkownika,
-
zresetowania hasła protetyka słuchu – administratora.
Gromadzimy dane osobowe użytkownika, takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail, w celu utworzenia konta na portalu administratora KINDduro liveSupport oraz wysyłania zaproszeń do portalu administratora KINDduro liveSupport.
KOMU UDOSTĘPNIAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA
W ramach naszych działań i usług dotyczących protetyki słuchu konieczne może być przekazanie danych osobowych użytkownika innym podmiotom w Demant Group. Aby dowiedzieć się, które firmy należą do Demant Group, prosimy o zapoznanie się ze schematem organizacyjnym opublikowanym w naszym najnowszym raporcie rocznym dostępnym na www.demant.com.
Możemy także udostępniać dane osobowe użytkownika naszym dostawcom i usługodawcom w celu wykonania zadań takich jak:
-
pomoc w dostarczaniu lub projektowaniu naszych produktów lub administrowaniu przedsiębiorstwem;
-
obsługa naszych centrów obsługi klienta;
-
świadczenie nam usług lub zapewnianie systemów w zakresie przechowywania elektronicznego lub fizycznego;
-
analiza danych;
-
dostawa produktów (np. operatorzy logistyki).
Będziemy udostępniać dane osobowe użytkowników tylko wówczas, gdy jest to konieczne, aby nasi dostawcy i usługodawcy mogli świadczyć nam swoje usługi. Nasi dostawcy nie mają uprawnień do przechowywania lub wykorzystywania danych osobowych użytkownika do jakichkolwiek innych celów i zawsze będą objęci bezwzględnym obowiązkiem zapewnienia poufności i bezpieczeństwa danych osobowych użytkownika.
Możemy ujawnić dane osobowe użytkownika, jeśli jest to uzasadnione przepisami prawa, nakazem sądu lub aktem sądowym.
PRZESYŁANIE DANYCH DO INNYCH KRAJÓW
Możemy udostępniać dane osobowe spółkom stowarzyszonym w Demant Group zlokalizowanym poza UE/EOG oraz firmom niepowiązanym, takim jak usługodawcy lub partnerzy biznesowi, zlokalizowanym poza UE/EOG, jeśli zostanie to uznane za konieczne w związku z określonymi czynnościami przetwarzania danych.
Jeżeli będziemy przekazywać dane osobowe użytkownika poza UE/EOG, wdrożymy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić, że przetwarzanie danych spełnia wymagania odpowiednich przepisów o ochronie danych, w tym zapewnienie ochrony praw osób, których dane dotyczą. Tam, gdzie to konieczne, zawarliśmy z odbiorcą danych osobowych standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejska. Komisja Europejska uważa, że klauzule te zapewniają odpowiednie gwarancje ochrony prywatności, podstawowych praw i wolności oraz korzystania z praw pokrewnych.
JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA
Będziemy przetwarzać i przechowywać dane osobowe użytkownika tak długo, jak będzie to zgodne z prawem i konieczne do celów związanych ze świadczeniem przez nas Usług lub w celu spełnienia wymagań regulacyjnych lub prawnych. Po tym okresie albo usuniemy dane użytkownika, albo zanonimizujemy je, aby nie można ich było powiązać z danym użytkownikiem.
PRAWA UŻYTKOWNIKA DOTYCZĄCE PRYWATNOŚCI
W wyniku przetwarzania przez nas danych osobowych użytkownika, użytkownikowi przysługują określone prawa wynikające z RODO. Do praw tych należą:
-
Prawo do dostępu do danych osobowych użytkownika.
-
Prawo do korygowania (poprawiania) danych osobowych użytkownika.
-
Prawo do poproszenia nas o usunięcie danych osobowych użytkownika.
-
Prawo do ograniczenia przetwarzania przez nas danych osobowych użytkownika.
-
Prawo do przenoszenia danych.
-
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych.
Prawa te mogą podlegać warunkom i/lub wyjątkom, np. aby zapewnić prywatność innych osób, tajemnic handlowych, praw własności intelektualnej lub wypełnić zobowiązania prawne.
Jeżeli użytkownik chce skorzystać z jednego lub kilku swoich praw, prosimy skontaktować się z nami, korzystając z punktów kontaktowych wskazanych w górnej części informacji o polityce prywatności.
PRAWO DO ZŁOŻENIA SKARGI
Jeżeli użytkownik chce złożyć skargę związaną ze sposobem wykorzystywania przez nas danych osobowych użytkownika, prosimy skontaktować się z nami, korzystając z punktów kontaktowych wskazanych w górnej części niniejszej informacji. Odpowiemy na pytania użytkownika tak szybko, jak to możliwe i jeśli to konieczne, podejmiemy działania, aby zapewnić, że nasze działania są zgodne z naszymi zobowiązaniami.
Jeżeli użytkownik nadal nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki wykorzystujemy jego dane, ma prawo złożyć skargę do odpowiedniego krajowego organu ochrony danych. W Danii odpowiednim organem ochrony danych jest Datatilsynet. Z Datatilsynet można skontaktować się pod nr tel.: +45 3319 3200 lub pod adresem e-mail: dt@datatilsynet.dk. Można także skontaktować się z odpowiednim organem ochrony danych w swoim kraju zamieszkania lub pracy.
Niniejsza Informacja o prywatności została zaktualizowana 25 listopada 2020.